Recenzie Sandra Brown - Dupa zece ani

Editura: Miron

Autor: Sandra Brown

Nr.pagini: 239
Anul apariţiei: 1994
scris de: Issabel Vircan Data adăugării: 22 noiembrie, 2020
Cartea am citit-o la recomandarea unei prietene.Am mai citit carti scrise de Sandra Brown si pot sa spun ca mi-au palcut.Stilul sau este simplu si in acelasi timp incarcat de sensibilitate,romantism.
Cartea debuteaza cu reuniunea unor fost colegi din liceu,unde este prezenta Dani,eroina cartii prada emotiilor si prinsa de teama de a se reintalni din nou cu cel pe care nu il uitase nici dupa zece ani.Intalnirea a fost inevitabila dintre cei doi,trezind sentimente pe care ea incercase timp de zece ani sa le suprime.Deschid aceasta reuniune cu un dans,care ii provoaca in acelasi timp placere si durere.Amintirile din trecut revin in mintea celor doi,aducand in prezent momentul in care au actionat ca doi adolescenti,casatorindu-se in ascuns.Ca si in povestea clasica de iubire parintii ei au intervenit trimitandu-l pe el la inchisoare pentru cateva zile si pe ea intr-o excursie in Europa,despatindu-i pentru zece ani.
Ce m-a impresionat cel mai mult este faptul ca dupa zece ani el o iubeste cu aceeasi intensitate ca la 18 ani si felul in care ii arata m-a uimit.Dragostea lui pentru ea nu a tinut cont de timp si spatiu,circumstante si de orgoliu.A incercat sa o recastige ,sa o faca din nou sa il iubeasca.Intensitatea sentimentlor era de-a dreptul uimitoare.Cartea mi-a demonstrat ca nu conteaza faptul ca nu vezi persoana pe care o ibesti un timp ci conteaza puritatea si valoare adevarata a sentimentelor.O iubire pura si sincera poate rezista si secole daca oamenii ar fi nemuritori.
Finalul il veti afla singuri citind cartea.