Recenzie Sandra Brown - Sarutul ispitei

Editura: Litera International

Autor: Sandra Brown

Nr.pagini: 192
Anul apariţiei: 2011
36,00 RON
scris de: Ioan Humă Data adăugării: 22 noiembrie, 2020
Megan Lambert este o tânără văduvă, care se îngroapă în muncă pentru a uita de moartea tragică şi timpurie a soţului ei. Totodată, se simte şi foarte vinovată. Povestea, aşa cum ne-a obişnuit Sandra Brown, este una complicată şi cu numeroase întorsături neaşteptate de situaţie. În urmă cu trei ani, cu o zi înaintea nunţii, Megan îl cunoaşte pe şeful logodnicului ei, Josh Bennett, şi, parcă hipnotizată, se lasă sărutată pasional de acesta. Apoi, se preface că nimic nu s-ar fi întâmplat şi reuşeşte să îl evite ani buni pe cuceritorul de ocazie.

Coincidenţa face ca în munca ei să fie nevoită să colaboreze cu o mare agenţie de publicitate, condusă chiar de Josh.

Acesta, atras irezistibil de ea, face tot posibilul ca să ajungă la ea, ceea ce înseamnă, inclusiv, manipulări, minciuni, iar ea îl bănuieşte chiar de crimă. Totuşi, Megan se lasă ademenită într-un joc înşelător de-a şoarecele cu pisica. Veţi putea afla dacă va ceda din nou tentaţiei sau se va lăsa stăpânită de bănuielile cumplite pe care le are, încercând să se răzbune.

Sandra Brown este una dintre cele mai cunoscute scriitoare contemporane, având 60 de titluri în primele poziţii în clasamentul celor mai bine vândute cărţi al publicaţiei The New York Times. A scris peste 70 de romane, publicate în peste 80 de milioane de exemplare. Înainte de a-şi începe cariera de scriitoare, a lucrat cu succes ca model, actriţă, antreprenor şi star de televiziune.