Recenzie Sandra Brown - Furtuna in Paradis

Domeniu: Beletristica » Roman de dragoste » Comentarii

Editura: Litera International

Autor: Sandra Brown

Nr.pagini: 192
Anul apariţiei: 2011
scris de: Ioan Humă Data adăugării: 22 noiembrie, 2020
În această carte, veţi întâlni personaje puternice,cu vieţi sfâşiate de conflicte interioare, cu femei şi bărbaţi care par să aibă totul, dar cărora le lipseşte dragostea. Totuşi, după îndelungi frământări, reuşesc să dobândească fericirea mult visată.

Shay Morrison e un model renumit, care pozează nud pentru diverşi artişti. Consideră că nu este nimic ruşinos să îşi dezgolească trupul pentru a inspira opere de artă, mai ales că are ce arăta. Totuşi, în spatele siguranţei afişate şi al trupului de invidiat se află un suflet rănit de eşecul unei căsnicii ratate. Un eveniment îi tulbură viaţa şi o face să-şi expună partea vulnerabilă; mama ei se recăsătoreşte. Mergând să îi cunoască noua familie, îl surprinde pe fratele ei vitreg, Ian, când ieşea de la duş. Tânăra hotărăşte pe dată că trebuie să-l aibă, dar întâlneşte o rezistenţă la care nu se aştepta. El este pastor creştin, de o moralitate ireproşabilă. În plus, tânărul îşi exprimă dezaprobarea faţă de cariera proaspetei sale rude.

Rănită, Shay ia totul ca pe o provocare şi decide să-l seducă, dar îşi pune singură piedici. Slăbiciunile ei nu întârzie să iasă la iveală şi se trezeşte prinsă în capcana propriei sale sexualităţi. Însă până la urmă, Ian începe să fie atras irezistibil de frumoasa ispititoare. Încearcă să o evite, dar se trezeşte, nici el nu ştie cum, în braţele ei. Va trebui să ia măsuri ca lucrurile să nu degenereze şi să îşi poată păstra statutul pentru care a luptat atât de mult şi conştiinţa nepătată. Dar cum să facă asta? Ei bine, soluţia găsită de cei doi va fi ceva cu totul neaşteptat atât pentru personajele cărţii, cât şi pentru cititori, care vor avea parte de surpriză peste surpriză până la ultima filă a romanului.